Stackars min älskling :(

Igår när ja va ute så hörde ja att katter bråkade o självklart va det min Simba, såg då att det va grannens lilla honkatt(föddes i höstas). han har kommit hem ett antal ggr o varit helt sönderslagen enligt mig :( Har fått åka till vet en gång då en av hans klor hade gått åt fanders, så de fick söva honom och fixa till det. sen den gången har det hänt säkert 3 ggr.. och ja börjar blir riktigt trött på att det händer. han har små sår överallt. nu senast ett stort varigt sår under örat och ett vid ögat :( får bara hoppas att det läker ok :)

ingen m ännu :( Men den kommer la snart. har iaf lite ont.. :/
Gekås imon o då vill ja baske mig inte ha ont.. skulle egentligen följt med malin hem men tror jag stanar kvar här om m kommer. vill ej ligag där o ah ont. så får komma på onsdagen eller nåt när värken försvunnit.. hatar detta!!!!

Han jobbar på gården ovanför vessigebro, sen i em ska vi in till stan till onoff, ja ska nämligen kolla efter en mobil :) samsung m300 =)=) VILL HA!!!!

1 Comment:

  1. Nybyhuset said...
    Hej, vilken fin blogg!

Post a Comment